Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op biologische.startpagina.nl

Biologische boerderij bij Weimar zoekt bewoner(s)

Janske
08 Aug, 2009 22:39

Kleinschalige biologische boerderij nabij Weimar, gelegen te midden van natuurgebieden, heeft een zelfstandig appartement gebouwd in het 18e eeuwse vakwerkbouw huis. Wij zijn op zoek naar iemand die graag op zo'n plek zou willen wonen. De boerderij heeft van alles wat (aardappels, granen, koeien, geiten, kippen, konijnen, groenten, fruit en kruiden). Verder werken we veel samen met internationale vrijwilligers en met schoolklassen e.d. Het is niet de bedoeling veel geld hieraan te verdienen. Eerder om een prettig en betrouwbaar persoon/paar te vinden voor de lange termijn. Mail gerust voor meer informatie, en voor extra fotos! biohof-burgwenden@hotmail.de

Groetjes, Janske (vrijwilliger voor het internet)

Bewerkt 17 Feb, 2014 07:35
Gerard
17 Feb, 2014 07:35

Goedemorgen beste lezer,

Al zoekend kwam ik deze advertentie tegen. Wellicht is het niet meer actueel, maar ik waag toch een kans. Ik ben opzoek naar een dergelijke plek om te leven en bezig te zijn en wil graag weten of e.e.a. nog van toepassing is bij jullie.

Ik ben van alla markten thuis, kan heel veel repareren, hou er van om dat ook goed te doen, ik bak speltbrood (van spelt uit Geisingen), hou er van om steeds weer andere dingen te zoen, kom maar op met de uitdagingen ;-)

Ik zie uit naar een bericht van jullie.

Met een warme groet, Gerard